איזה משקה אתה?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
הכי כיף בחורף??
להיות בריא וללכת עם בגדים חמים כי קר!
אחרי שאתה בשלג וקפווווא לך מוות, אמא מכינה לך שוקו חם...
חורף בשבילי זה לא קר!אני אוהב לצאת עם חולצות קצרות!!
לא יודע כלום אולי שלג חיחי
לאכפת לי
2
הכי כיף בקיץ??
אני יודע??אני אלך למכולת לקנות משהו זמין
די שאלות חופרות חיחי
צריך לשתות לפחות שלוש קילו מים כדי לא להתייבש!!
ללכת למסעדה בערב,כשיותר קר, ולהזמין משהו חם
ללכת לבריכה ולשתות לימונדה
3
ו...איך היה השאלון?!
לויודע חיחי
אממ ככה ככה
בסדר אבל מה שאני אקבל זה בכלל לא יהיה נכון אני לא מאמין בשטויות האלה!!
אחלה =)
נחמד..
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי