האם את מקובלת (עוד מעט יצא לבנים לא לדאוג)
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
את נכנסת לכיתה...(לענות באמת, אחרת את תחיי האשלייה שת מקובלת. חבל)
הבנות באות אליl והבנים מסתכלים עלייך
אני נכנסת ו.. כלום מה אני אלוהים.??
קוראים לי לבוא אליהם
מסתכלים עליי וממשיכים במה שהם עשו
2
באת אם בגד חדש ו..
לא שואלת אותם הן מגלות לבד
את שואלת מה חדש והן עונות לך וממשיכים לדבר על משהו אחר
הבנות מגלות לבד או שאת שואלת אותם ואתן מתחילות לדבר על הבגד
את אומרת לחברות שלך תראו איזה בגד יפה קנו לי והן מסתכלות עושות תנועה של כן עם הראש וממשיכות..
3
את יושבת לבד ו
וחברה/ידיד שלך שואלת אם היא יכולה לשבת לידך
תודה רבה אני התיישבתי בכוונה לבד..
חברה שלך מתיישבת ליד החברה הכי טובה שלה ואומרת לך סורי.
וחברה שלך אומרת שהיא צריכה לשבת ליד משהו אחר והולכת משם מהר
4
סוף שנה נפרדים עם...
_________ מי צריך להיפרד??
נשיקות וחיבוקים וכולם צועקים תשארי בקשר ותמונות ובלגנים.. כולם יתגעגעו
ביי מאמי אוהבת אותך בואי תצתלמי איתנו שנייה
ביי
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי