האם אתה חברותי ? O-O
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
הלכת עם חבר לקולנוע קנית פופקורן אישי שיספיק רק לך לחברך התחשק גם וחסר לו 20 שקלים האם תשאיל לו את כספך למרות שאולי לא היה עושה זאת כלפיך ?
לקולנוע עם החבר ?! אני ?! אני מעדיף לשחק במחשב בבית...
אני יגיד לו שנתחלק משלי כי אני ציפיתי לקנות שוקולד
ברור מזה 20 שקל בשביל חבר !!
כסף לא גדל על העצים !! ואם הוא ישכח ?! אני פשוט אשקר שאין לי מספיק ...
2
חבר קרוב שלך הולך לעבור דירה בעיר אחרת , תשמרו על קשר ?
הוא עבר, צריך להמשיך הלאה מה לעשות ? ככה זה בחיים !
כבר שחכתי אותו ^^
ברווווווווווווווווורר ! מזה שעתיים נסיעה בשביל החברות שלנו ?! לפחות כל שבוע אם לא יותר :)
כן ! :) , אני בטוח שההורים שלי או שלא יסיעו אותנו אחד לשני בפעם בשבועיים או שלושה :)
3
טסת לחו"ל האם תביא לחברך משהו משם ?
..................................
כל כך כןן !! אני יקנה משהו נדייררר !
כן , אני בטוח אמצא משהו חמוד בדיוטי בשבילו
לא נראלכם ?! זה הרבה כסף מקסימום אני יחפש משהו ישן אצלי בחדר יעטוף וידביק תג מחיר ..
4
חבר רוצה לקבוע איתכם והוא יכול רק מחר אין לכם כ"כ כח.. מה תגידו ?
אני חושב שאוכל לסבול למענו למרות שרציתי זמן לעצמי..
כן למה לא ? הרי אני לא רוצה שנתרחק !! :)
אני לא רוצה אבל יכול להיות שיכריחו אותי (הורים) אז אני יקטר שרציתי זמן לעצמי שפעם הבאה לא יבוא לי במצב כזה
אני אצעק עליו :"אני רוצה זמן לעצמי פסיכייי !! " (אם בכלל יתקשרו אלי :'( ..)
5
מה תקנו ליום הולדתו של חברכם ?
אני בכלל לא יבוא גם לסבול וגם לבזבז כסף ?! לא נראלי ...
אני יקנה משהו יפה אבל לא אגזים כי בכל זאת אני לא עשיר ..
אני יקנה לו קוטג' , מה ?! קוטג' זה יקר !! ><
משהו יקר ענקיי וגדול !!
6
חברך רוצה לקפוץ בנגי ויעשה זאת רק איתך תבוא ?
מה הוא משוגעע ?!?!?!
אני ישכנע אותו שלא , זה מפחיד ..
אממ אני טיפה יהסס ונחליט ביחד
למרות שזה מפחיד , זאת נשמעת חוויה וחוויה עם חבר זאת סופר חוויה !!
7
חברתך רוצה לעשות עגילים ופוחדת לעשות זאת בלעדייך.. תבואי למרות שזה מאוד רחוק ואתם הולכות ברגל ??
כ.. כ.. כן.....
אני ישגע את אבא שיסיע אותנו
לא !! היא רוצה להעלף אותי ??!!!
ברור שאני יבוא !! אם אני הייתי צריכה אותה היא הייתה עושה אותו הדבר !!
8
חברך רוצה להעתיק ממך.. תסכים ? :0
זה קצת לא פייר אבל כן למה לא ?
לא!!! בעיה שלו !! ><
אני יגיד שהכל מחורטט !!
כן ברור , הוא שכח..
9
נתת כינוי לחבר הקרוב שלך ?
כן אבל הוא לא לי
כן ברור כינוי חמווווודד ! וגם הוא לי !
חחחחחחח !! כן כינוי שגורם לי צחוק אבל לו כעס !!! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אופיק - קוף&קיק (קיק אנגלית - בעיטה
לא.
10
יש לך חבר הכי טוב ?
מה לי ולאחרים ?
יש לי כמה חברים אבל הם לא "הכי טובים"
יש לי כמה :)
כןן !! אנחנו עושים הכל ביחד !
11
חבר סיפר בדיחה לא מצחיקה, מה תעשה ?
אני אגיד לא לא מצחיק
שלוש שעות אגיד לא
אני אגיד שהבדיחה נחמדה אך אגיד בעדינות שהיא לא הכי מצחיקה שיש..
אני אצחק כדי לא להעליב אותו ..
12
כמה חברים יש לכם בפייס
אני בפייס רק בשביל המשחקים
10000 , שאני סתם מאשר אני לא באמת מכיר
200 חלק שאני מכיר חלק לא ...
100 אבל רק הקרובים שאני מכיר
13
אתה מעליב מדי פעם ?
יכול להיות שבטעות אבל ישר אבקש סליחה
חחח כן מלא אבל אבקש בסוף סליחה .. (אבל כ"כ שווה את זה !!!!!!)
אףפעם לא !!!!
ברור !! זה אחד התחביבים הכי טובים שלי !!
14
מה אתה חושב שיצא ?
אני חושב שאני חברי :)
שברור שאני חברותי!! , חברתי וצודק !
חבורותי, אלא מה ?
זה לא משנה לי העיקר שאני נהנה עם חברי D:
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי