איזה יצור קסם אתה?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
כמה חברים בערך יש לך ואיך אתה איתם?
אנחנו חבורה ענקית ומגובשת של 15 לפחות! וזה ביום בודד יחסית...
5-15, זה משתנה כי אנחנו לא בדיוק חברים, הם יותר כמו הפמליה שלי...
למען האמת, אפס. אני לא יצור חבורתי כל כך...
1-2 חברי אמת קרובים שחשובים לי מאוד.
2
יש מסיבה גדולה, מה אתה לובש?
אם אני בכלל הולך... לא יודע, אולי את בגדי בית ספר...
אשתדל להיצמד לאותם שניים-שלושה גוונים, ולא להגזים בצבעוניות.
משהו נחמד ומשתלב, נגיד מכנסיים וחולצה יפים או שמלונת פשוטה
אלבש בגדים נוצצים בצבעים עזים-כתום, אדום וצהוב מטורפים, וכמה שיותר תשומת לב - יותר טוב!
3
מה הצבעים החביבים עלייך?
הצבעים הטהורים - לבן, כסף, זהב.
צבעים עזים ולהוטים - אדום, צהוב, כתום, זהב!
גוונים כהים - כחול כהה, שחור, סגול כהה.
צבעי רקע - אפור, שחור וחום.
4
מגיע סוף השנה, במה תרצה להשתתף במופע הסיום?
אני? להשתתתף? אני מעדיף לכתוב קטע או לעצב את התפאורה, משהו מאחורי הקלעים...
אני אשתתף עם חברים בריקוד או בשירי יהיה כיף איתם!
בהכול! בכל מה שאפשר!
אולי תפקיד קטן בהצגה או להקריא קטע... לא משהו גדול.
5
הגיע זמן החופשה המשפחתית, לאן תעדיף לטוס?
אתייעץ עם חבריי ואשאל אותם על איפה הם ממליצים, ואז אחליט.
אולי למדגסקר, לנוף אקזוטי מרתק.
לארה"ב איפשהו - במקום עם הרבה אקשן וחיי לילה!
לשוויץ, הרים, שלג, שוקולד טוב, נשמע נהדר!
6
מהי תוכנית הריאליטי האהובה עלייך?
האח הגדול כמובן! יש צורך לנמק בכלל?
וואיפאאוט ישראל - לצוק על אנשים שנופלים בפוזות משונות? גדול!
היפה והחנון, השינויים שהם עוברים שם נותנים לי אומץ.
אני לא צופה בתוכניות ריאליטי לרוב.
7
אנשים אומרים הרבה שאתה...
טוב לב ורגיש
חברותי וזורם
ביישן ועדין
עוצמתי ומתנשא
8
לסיכום, איזה חיה נראה לך שתצא לך?
בטח חיה רגישה כלשהי...
בטח עכבר, קטן ופחדן...
ת'אמת? אין לי מושג...
אני יודע מה נאי אצא - מנהיג כריזמטי וכובש, מי שאני!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי