מי אתה מגאליס ? =)
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
יש משימה במחנה, אבל אתה יודע שהיא על משהו שאתה גרוע בו. הפרס למשימה הוא מקרר ענק של גלידות, והמשימה תלויה בך. מה תעשה?
אני חייב שחברה שלי תתגאה בי !
חייבת שננצח ! לא משנה מה.
מה שחברה שלי תגיד (:
לא יודע. אולי לפרוש ?
אני מושלם אני יצליח ! חחח סתם (;
נו, לא יודעת .. אני ינסה לפחות. נראה לי ..
מה אני גבר ברור שאני יצליח בסוף.
רק זה חסר לי עכשיו. הראש שלי לא פתוח לדברים האלה! יאללה עכשיו.
אני חייב לפחות להיתאמן על המשימה כדי שאוכל לנסות לגרום שננצח !
אני לא אשפיל את עצמי מול כולם ! שאיזה בן ילך ויביא לקבוצה ת'ניצחון. אני עדינה מידי.
2
מה דעתך על המחנה הזה ?
פצצה! ענק!
כיף פה, והאוכל מדהים.
מגניב ממש (;
לא הייתי פה קודם.
הורס! מושלם!
פעם ראשונה שלי. נקוה שיקבלו אותי טוב ..
למרות שאני חדש, כולם יפלו עלי (: חחח אני קוורע XD
כיף לפגוש את החבר'ה פה וזה, ת'ה יודע (;
מדהים ! זה אחד הדברים הטובים שקרו לי.
איזה כיף פה לפוש את כולם (:
3
מה הצבע האהוב עלייך, ומה את/ה אוהב/ת לאכול?
זהב ופיצה
כחול ודג סביצ'ה ממולא בתערובת חריפה עם בורגול וחסה.
ירוק והמבורגר
ורוד פקאצה נוצץ וסושי!!!!
אדום ופיצה .. (;
חום והמבורגר (:
טורקיז וסלט
אדום ופיצה
ירוק ובשר
חח שאלה מוזרה (X
4
מה אתם חושבים על עצמכם ?
אני קצת חכמה, זהו. נו מה ? חח לדעתי אני לא הרבה ..
אני חכם (;
אני ממש פצצות לגבות (:
אני כלום .. אפס .. אני לא נוה לשבח את עצמי, אני לא שוויצר.
אוהבת לעזור .. (:
אני כזה חתיך שכול הבנות נופלות עלי חחחחח
מגניב
אני ? וואו D: חכמה, מוכשרת, גאונה, מדהימה, יפה, מהממת, מדהימה, מושכת, הכולללל ובטוח יותר ממכם
חזקק
אני אוהבת את החבר המתוק שלי :*
5
מה דעתכם על השאלון?
גבר מי שעשה אותו
חזקק אח שלי
פצצות (:
מדהים לייק מי המתוק שעשה אותו? אבל הוא לא יותר מתוק ממני :P תקנאו בייי
אהבתי ..
מעניין מה הוא רומז לי
וואו אפשר שווב ? סתם צוחק (;
אפשר ללמוד ממנו משהו
חמודי וטוב (:
חמוד ממש (:
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי