אתה............?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
ששואלים אותך "מה?" אתה....
מסביר בקצרה :- ]
מתעלם באלגנטיות (-;
אומר "תפואח אדמה!" :)
מסביר במילים גבוהות וברורות. -,-
אומר "אין לי כוח להסביר..."
2
בארוחת צהריים אתה........
שותה לי שוקו : )
אוכל , ואוכל D:
אוכל ברגילות אוכל רגיל :)
גומע מיים כי זה בריא מאוד!
אוכל ומדבר עם אנשים בפייסבוק :-)
3
עכשיו אתה.....
קורא ספר פיזיקה.=]
ביציאה עם חברים מגניבים S:
עושה משהו רגיל. פייסבוק...
בבית עם חברה או חבר נהנה מהחיים :)
מדבר עם אנשים וחושב על דברים חמודיייים : ]
4
מה הזמן האהוב עליך ביוום ? :))
ערב שיוצאים עם החברס! XD
אחרי הצהרייייייים [:
בוקר צהריים , הזמן של בית הספר!
בוקר שהכל נחמד =]
צהריים אחרי שנגמר בית ספר :)
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי