איזה חג היית ממציא?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה את/ה הכי אוהב/ת בחגים?
את הבגדים החגיגיים
הכוווול
את האוכל
את החופש
מחשב וטלוויזיה כאילו דה!
2
על מה היית מוותר/ת?
על כלום
על האוכל
על הזמן שבו לא משחקים במחשב או שלא רואים טלוויזיה
על הזמן שבו לא ישנים (:
על הזמן שבו לא אוכלים
3
מה חשוב לך שיהיה בחג?
שהחנויות יהיו פתוחות
שיהיה חופש מהלימודים
שיהיה מותר להדליק חשמל
את הריח של הבישולים
כלום, העקר שיהיה חג!
4
איזה חג את/ה הכי אוהב/ת?
חג שמותר בו להדליק חשמל XD
פסח בגלל הבגדים לליל הסדר
אני אוהב/ת את כווווווווווולם ♥
פורים. בעיקר ת'ממתקים והאוזני המן!
חג החופש הגדול זה נחשב?
5
מה השיר האהוב עליך?
"הכל אני יכול בחופש הגדול"
"אני אוהב שוקולד"
"מייק טי-וי" מצ'רלי בממלכת השוקולד
"שיר המכולת"
כל השירים
6
מה תעשו אחרי שתקראו את השאלון הזה?
אוכל אותו P:
כלום
אשאר במחשב עוד קצת או אלך לטלוויזיה
אלך לישון
אחליף בגדיייייים
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי