איך קוראיייייים ללכם ? ( :
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה הזמר האהוב עליכם?
ג'ס ביבר! D:
ברונו מארס המושלם!
אייל גולן (X
ברור שזהר ארגוב!!!
ברור שרן דנקר הלוהט!
הארי סטיילס מוואן דיירקשיין!
זמרים קוריאנים!!!! 2NE1 שולט! (:
נאור אורמיה המלך!
משששששה פררררצ . (~:
2
מה אתם אוהבים לאכול ? (:
אורז!!
פסטה ואוכל איטלקי (: ברור!
על האאאאאאאש . ( , - :
סושי. ממ.. (;
טוסטים שולטים!!
המבורגרים טעימים!!
פיצה וזהDDD:
סלטי בריאות! :)
קבבבבב .
3
זמרת אהובה?
שררררררררית חדד וזההההה . (((((( :
ג'סי ג'יי וניקי מינאז' , לללע ייכוללל / ה להחחליט . DDDD :
מירי מסיקה האהובה!!
לא אוהב/ת זמרות , רק זמרים או ל ה ק ו ת (-;
קייטי פרי הנסיחה וזהD:
קטלין רייטר!!!!!!!!!! ה-כוכבת של דה וויס!
אוהב/ת מלא, הכי את ליידי גאגא (:
סלינה גומז המגניבה!!!
ג'ולייטה!
4
מי רציתם שינצח בדה וויס?D:
גל בנימין (;
עידו צצצצצוריאל (;;;;;;
רז שמואלי. כשקטלין נבחרה התעצבתי. :((
בטח שצחי הלוי השווה!
ברוררררר שמיטל מיכאלי!! היא הייתה הכי מיוחדת!!!!! (:
רק צחיייייייק O :
קטלין רייטרXDXDXD הכי חליתי עלייהה!!!11111
חנן הכי חמוד *_*
קטלין וזה♥D:
5
מי רציתם שינצח באח הגדול!
יאנה וזהP:
קותי (;
תמירי הנשמה3>
רקקקק קוותייי (; גאוונ למדיייייינננננננננעעעעע אייננכמווהו בעעוולםםםםD :
שרי המדליקה!!
רקקקקק ערןן :)
משפחת קפרא הנחמדת!!!
ברי סימון היפה!
סער החתיך *_*3>
6
מי רציתם בבית ספר למוזיקה?"
קטלין ושי וזהD:
רק קטלין!! אז גנה גנה מנייייXDXDXDDXD
מיייייששששששל ההחתייייך וגםםם דניאללל הבןןן (:
עדי ביטי (-:
רועי הקול!
בר צמח הלוהט!!
רקקקקק מישל! (:
שי (:
דניאל הבת!
7
איך השאלון?
חכם וזה
נחמד
בבון זה קוף
מקסים
מדהים בצורה יוצאת דופן
ללהללהלהל
טוב
כיף
כיף
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי