איזה חיה' אתם ?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
איזה חוגים אתם הולכים ?
דמקה , שחמט . . .
שחייה' ..
מכות , קפוארה טק ואן דו .. ועוד כאלה ..
לא משנה איזה חוג העיקר שהוא יקר ..
בישול , ציור ..
2
מה התכונה הבולטת אצלכם ?
מפונקים ..
חלשים ..
חכמים ..
עקשנות וחוזק ..
נקי ..
3
איזה חיה' אתם הכי אוהבים ?
ינשוף ; )
שור P :
חתול :)
כלב D:
פרפר :)
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי