האם את מאוהבת
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
העם הוא חייך אלייך פעם או דיבר איתך
לא פשוט ברחתי ואני שונאת בנים
כן דיברנו וצחקנו לנו בסבבה
כן אבל היתביישתי לדבר איתו
2
העם את יודעת את הדברים שהוא אוהב אותם כמו כדורגל וכאלה
כן אבל אני לא רוצה לדבר איתו על זה (טוב אולי קצת )
כן אני יודעת אבל אין לי אומץ לדבר איתו אבל אני ממש רוצה
לא ואין לי למה
3
העם את באמת אוהבת אותו
כן מאוד דלוקה עליו ברמות על !!!!!!!
אולי קצת אבל כעיקרון שונאת בנים
גם קצת
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי