האים אתה בן אדם טוב? (סליחה אים יוצא לך שלא)!
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אמא שלך קנתה לך סוכריה שגם חבר שלך אוהב תיתחלק איתו
אני יחשוב על זה הרבה זמן. אולי כן אולי לא.
לא אני אתן לו רק אפילו לא רבע חטיף אים זה שוקולד אז חצי קוביה
לא בחלומות
אני אתן לו חצי...
כן בטח אני אתן לו כימעת הכול למה אז איזה חבר לא מיתחלק
לא נותן לא אפילו בחלום לא נותן לא
2
האים אתה נותן מתנות לחברים ולמישפחה שלך בחג המולד?
אני אתן למישפחה וגם לשני חברים.
אני אתן מקסימום אים אין לי כסף אבקש מאבא ויחזיר לא יותר מאוחר
חג של רוסים אני לא חוגג
אני לא יודע/ת אים יספיק לי הכסף
לא נקודה
אני ניראה לי אתן רק לאמא
3
מה תעשה עים תלך לאי בודד ותיפגוש את חברך שם?
לא ירצה להגיד לו שלום
לא ירצה לעשות איתו כלום
לא יודע
יגיד לו ביי
יגיד לו שלום ונטייל ביחד
יגיד לו שלום ואתחלק באוכל שלי ובמים.
4
האים אתם אוהבים להיתחלק
קצת
כן בטח!
אני גם אוהב וגם לא אוהב
כן ליפעמים
ביכלל לא אוהב מה אני חנון
לא ביכלל
5
האים אתה אגואיסת(מי שחושב רק על עצמו)
לא מניראה לכם אני גם בן אדם טו שחושב על אחרים
לא חושב על עצמי ולא על אחרים
לאאאאאאאאאא לא חושב על אף אחד
לאאאא
אני גם חושב עלי ועל אחרים
לאאא
6
מה אתה אוהב לעשות
לא אוהב
לא יודע
גם אני אוהב לעשות דברים
לא אוהב
לשחק ולדבר אים חברים.
למה ניראה לכם
7
איך היה השאלון D:
יפה מאוד איזה השקעה
לא טוב שאלון רע
לא אהבתי שמתי איגנור
לא יודע
ליק אני בטוח אצא טוב
בסדר חמוד כזה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי