איזה תיפוס אתה?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה הכי טוב לכם?
אני שליט האבטיח אני יהרוג אותם
סנוב
מוחעחעחעחע
לא להרביץ
בלי להרביץ לאיזה חננה
כמו המוציא מחשבות שליליות מהראש של נואם איזה כואב למוח
הבטן שלי אומרת "תביא לי אוכל" (מתוך חברים בחווה)
לעשות משהו כמו להנהיג
בלי חשבון ושפה ללמוד וגם ש"ב (שיעורי בית)
אני ילשין למורה ולא חשוב עם היא תומר לי שאני ילד בוגר ואתה מדמיין ילדים מראים לך ת'תחת
אני ירביץ לכם!!!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי