איזה תיפוס אתה?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה הכי טוב לכם?
בלי להרביץ לאיזה חננה
בלי חשבון ושפה ללמוד וגם ש"ב (שיעורי בית)
מוחעחעחעחע
אני ילשין למורה ולא חשוב עם היא תומר לי שאני ילד בוגר ואתה מדמיין ילדים מראים לך ת'תחת
סנוב
לא להרביץ
אני שליט האבטיח אני יהרוג אותם
כמו המוציא מחשבות שליליות מהראש של נואם איזה כואב למוח
אני ירביץ לכם!!!
הבטן שלי אומרת "תביא לי אוכל" (מתוך חברים בחווה)
לעשות משהו כמו להנהיג
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי