האם אתה מעדיף את השם יולי או מוקי?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה דעתך על חודש יולי?
החודש הכי מגניב בשנה
אם היו קוראים לו יולמוקי הוא היה נהדר
סליחה אבל אני מעדיף חודש אחר כמו אוגוסט או מרץ
אם היו קוראים לו מוקי זה היה חודש נהדר
2
היית קורא/ת לאחד מהילדים שלך מוקי?
אם הייתה לי בת ואפילו אם זה היה בן הייתי קורא להם יולי
ברור!
הייתי מאוד רוצה שיצאו לי תאומים והייתי קורא להם יולי ומוקי
הייתי קורא לילד שלי מושי (לא רוצה מוקי)
3
מה השם שהכי מוצא חן בעיניך מבין השמות הבאים?
מושי
מוקי
אני לא מצליח/ה להחליט
יולי
4
מה אתה חושב על השם מושי?
מדהים!
אני מעדיף יולי בכל מחיר
מוקי עדיף פי מאה
הייתי מעדיף משהו עם הצירוף "לי" או "קי" בסוף, אולי משהו כמו מוקי או יולי
5
האם היית רוצה שלכל בן בעולם יקראו מוקי ולכל בת בעולם יקראו יולי?
לא, תודה, אני מוותר/ת
לדעתי מוקי מתאים גם לבנות
כן, מאוד!
שלכולם יקראו יולי
6
מה היית רוצה שהתשובה שלך בשאלון תצא?
שאני שונא את שני השמות: יולי ומוקי
שאני מעדיף מוקי
שאני אוהב את שני השמות: יולי ומוקי
שאני מעדיף יולי
7
אם היית משחק/ת במשחק מחשב בשם "רולר קוסטר טייקון", ויכולת לשנות שם לדמויות, איך היית קורא/ת להן?
מושי
יולי
לחלק מוקי ולחלק יולי
מוקי
8
אם היה לך שם אמצעי, איזה שם היית רוצה?
מושי
מוקי
יולי
יולמוקי-מוקיול
9
האם אתה חושב שלחודש אוגוסט צריך לקרוא: יולי מספר שתיים?
לא, לדעתי צריך שם קצת יותר מקורי, אולי מוקי
ברור!
ממש לא
יולמוקי-מוקיול יהיה יותר טוב
10
האם לדעתך צריך להקים מקום ציבורי שבו ידברו על משמעות השמות מוקי ויולי?
לא צריך על השם מוקי: יולי בלבד!
רק על השם מוקי
הלוואי שיהיה מקום כזה!
לא
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי