למה הכיי מתאים לכם להתחפש בפורים ? D :
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
איך היה בפורים ??
רשששע נורא D : רציתי להרוג מישו
הכי כיף בעולם D :
היייה מאוד צבוע ..
כייף ממש נהניתי ^.*
לא באתי בכלל ..
אההמ בסדר כאאזה G :
הייייה מלא רעש רציתי להשתיק את כולם D :
הייייה מנומר DD :
2
איייפה דמיינתם שאתם ?
במקום שאני צובעת את כולם
היה מלא הרפתקאות ..
עם נסיייייך שמנשק אותי
בבית יושן לי D :
רששששע והורגי בנאדם ..
יער קססום S :
עם הרבה אריות
במקום שקט עם מלא ספרים
3
איזה חייה הכי יפה ?
פרפר עם מלא צבעים
צפרדעים ..
אריות ונמרות
גגמדים דע : ) [ למרות שזה לא חיה ]
כל חייה שהיא במין זכר או נקבה ..
כולם אוגרים כלבים חתוליים ..
לא איהב/ת בכלל חיות ..
חתולים שקטים וכאלה ..
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי