מה היסוד שלך?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
איזה יסוד אתה הכי אוהב?
אדמה
אש
אוויר
מים
2
העם לרוב אתה לבד?
אני עם חבריי תמיד
לפעמים אני עם חברים :)
לרוב אני לבד אבל זה לא אומר שאין לי חברים
לאא!אני עם מלא חברים!
3
אוהב חיות?
לא!!!איכס!!!!!!!!!!!
כן..אני בסבבה עם זה
כן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כן..חיות זה נחמד :)
4
עם קפוא לך אתה....
אמבטיה חמה ונעימה
מנסה למצוא דרך להתחמם
מוצא מקום חם ונעים
מדליק חימום
5
העם יש לך חברה..?
כן..אני בקטע שלה
לא...באסה..
כן!!!אני אוהב אותה!
אין לי אבל אני דלוק על מישהי :)
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי