מי אתה מהאח הגדול עונה 4
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
האם אתה רגיש ???...
יותר מכל הנורמלים בעולם
נראה לי שכן
כן
ברוררררר
בכלל לא
מכל דבר אני בוכה מנראה לך
אוליי כן ואולי לא
לא
טיפטיפה
מבחוץ לא אבל בפנים כן
כן אבל אני לא מראה את זה
זה ההפך שלי
2
האם אתה אוהב לריב ???....
ממש לא זה עושה לי בעיות
כן זה כיף לא
מי לא אוהב לריב זה מוציא את כל העצבים
ממש לא אני ההפך
לא אני יותר בקטע של שאנטי באנתי
מסתבר שלא
לפעמים
תלוי עם מי ומתי
בחיים שלי לא רבתי עם אף אחד בעולם
נראה לי שכן
מסתבר שכן
רק זה מה שחסר לי לריב בחיים האלה וזה החיים שלי יהיו מושלמים
3
האם אתה אוהב לאכול בכמויות אם כן מה אתה אוהב???....
ברורר.. בשר סטייקים צלעות כבד כנפיים בקיצור על האש
ממש לאאא
כן נראה לי... אני טועמת מכל דבר קצת
מאווודדד.. אני חולה על כול האוכל שבעולםםם
כן... פרוסה עם שוקולד וכאלה
בכלל לא...
בקטנה ככה לא יותר מידי.... גבינות ירקות פירות
כן קצת.. דברים בריאים אתה יודע
כן מאוד.. אני אוהב/ת את כל סוגי הבשר שיש בעולם
לא..
לא יודע
בקטנה... לחמית פירכית מלפפון גמבה גזר
4
איך היה השאלון ???....
מהנה
דפוק
מדהים
בסדר
מצחיק
אני יודע...
שוואיוואיה כזה
לא משהו
שלא נדע מטומאה לא יודע
נחמד
אין לי כוח לענותלך
מהמם
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי