לאיזה דמות מ"הפיג'מות את/ה הכי דומה?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה את/ה עונה ל"בוקר טוב"?
איזה בוקר, טרוף!
מה זה הרעש הזה?! פושטקים! חוליגנים! שקט!!!
לא יכול לדבר! חייב ללכת! חייב ללכת!
איזה בוקר טוב! בטח... מה, עוד לא למדתם שבוקר טוב, אין לי?
בוקר.
בוקר טוב. תקשיב, חשבתי על זה ו...
נו, באמת. למה אני צריך את השאלות האלה?
בוקר אור.
מה?
2
במה תעבוד כשתגדל?
אני אעבוד בהמבורגרי... איך אומרים?
עוד לא החלטתי. יש עוד זמן.
אני אהיה יושב/ת ראש הבניין.
מה?
אני אהיה בעל עסק מצליח
אני אהיה בעל/ת עסק גדול ומצליח! אולי רשת בגדים...
אני אהיה מבקר מסעדות.
אני אהיה פסיכולוג/ית.
מוזיקאי. אני אהיה מוזיקאי מצליח, כל הבנות ירדפו אחריי!
3
איזה סוג בגדים אהוב עלייך?
סתם, רגיל. האמת? אני אוהב מלא סוגים. יש את הסוג האיראקי, וגם הסוג הישן הזה, ושל רבי גם...
חולצה ע-נ-קית עם פרחים עליה.
חולצה קצרה, מכנסיים ארוכים.
מה?
בינתיים זה מדי חייל/ת. זה כל מה שיש לי בארון. אם אפשר לקרוא לזה "ארון".
חולצה אחת-אפורה.
לא יודע/ת. יש מלא. לדוגמה: ג'ינס, חולצת גופייה ונעלי בובה שטוחות.
כל מיני. הארון9 שלי מפוצץ.
חולצת-גופייה. מכנסי ג'ינס.
4
חשוב על מישהו. תאר לי אותו.
הכרית שלי. אחח, היא מדהימה!
השותפ/ה שלי לדירה. היא ממש נחמדה, אבל לפעמים, זה מרגיש לי שהיא "מיושנת" מדי.
האהוב שלי. אחחח, הוא איש מקסים. הוא עיראקי, הוא יושב ראש האגודה לתרבות הדיור.
ההורים שלי. אין, יש לי מזל שלא קיבלתי אף גן מהם! מזל!
היה לי איזה פציינט, נו, אני לא ממש זוכרת אותו.
אישתי. היא זוועה אמיתית. למה?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
בובת הגרב שלי. הוא נחמד מאוד, הוא מת מתישהו, ואז הכרתי את הדוד שלו, ואז הסתבר שהוא חי!
הוא שוטר. קוראים לו מרסל. הוא רב סמל מתקדם מדי במשטרה. יש לו פלולה.
מה?
5
מה אפשר לשמוע אותך אומר/ת הכי הרבה?
מה?
_מה????????????????
חבל, חבל שיש את כל זה.
תראה, חשבתי על...
אין לי משהו כזה שאני אומר/ת.
חייב לזוז!
חתכ'ת חוליגן!
אין לי "שטיק" כזה.
אני רעב!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי