האם אתם אוהבים באמת את החופש הגדול:
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מתי שיש חופש אני:
מיתבאס
לא ממש שמח
לא בלי שיגיע החופש הגדול
מיתבאס קצת
שמח
2
מתי שניגמר החופש הגדול אני:
מיתבאס מאוד מאוד
שמח לחזור לילמוד
שמח לחזור לחברים
מיתבאס
קצת מיתבאס לחזור לילמוד
3
מתי שמתחילה שנה חדשה אני:
מיתרגש קצת
מיתרגש
קצת מיתרגש וקצת לא בלי
לא שמח ביכלל
לא שמח
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי