האם אתם אוהבים באמת את החופש הגדול:
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מתי שיש חופש אני:
לא ממש שמח
שמח
מיתבאס קצת
מיתבאס
לא בלי שיגיע החופש הגדול
2
מתי שניגמר החופש הגדול אני:
שמח לחזור לחברים
קצת מיתבאס לחזור לילמוד
מיתבאס
שמח לחזור לילמוד
מיתבאס מאוד מאוד
3
מתי שמתחילה שנה חדשה אני:
לא שמח
לא שמח ביכלל
מיתרגש קצת
קצת מיתרגש וקצת לא בלי
מיתרגש
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי