האם אתה מעתיק מהפייסבוק ?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
כשמישהו רושם סטטוס ממש ממש טוב,אתה היית מעתיק אותו?
תלוי..!
לא,אמציא לי סטטוס משלי
אממ..כן כי הוא ממש טוב..
2
אם בא לך לרשום סטטוס בפייסבוק בשביל שמלא אנשים יעשו לך לייק,אתה מעתיק מאתרים אחרים ?
חחח כן אני מוכן לעשות ה-כ-ל בשביל אלפי לייקים.
לא,
לא יודע..
3
מה אתה הולך לעשות אחרי השאלון הזה ??
להיות בפייסבוק...
להעתיק סטטוס ממש ממש מגניב.
לשחק במחשב..
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי