האם אתה שלם עם עצמך?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
האם אתה אוהב לנצל אחרים?
הרגשתי זה נורא!
כן!
בחיים לא!
נראה לי שלא זה הרגשה מוזרה
2
האם אתה אוהב לראות אנשים נפגעים?
למדתי שלא לא טוב ושזה לא יפה!
אני לא יודע זה מצחיק אבל זה לא יפה...
כן ברור למה לא זה קורע!
לא אני יעזור לא משנה מה יגידו עליי אני עומד על שלי!
3
אם ילד/ה יפגע ממך מה תעשה?
ילך אליו וינחם אותו אני יעשה כל מה שאני יכול!
למדתי לבוא ולעזור!
אני לא יודע עם לצחוק עם החברה' או לעזור לו
יצחק יחד עם כל החברה' המקובלים על אותו ילד!
4
פגעת/ה פעם במישהוא?
כן זה קורע תלמדו כמוני!
לא ואני מקווה שלעולם לא!
ניראה לי שכן אבל אני לא יעשה את זה שוב
לא אני לא!
5
אם פגעת/ה במישהוא איך הרגשת/ה אז?
שאלה מצחיקה הרגשתי מעולה!
לא פגתי אףףףףף פעם!
אני לא יודע אם פגעתי או לא...
הרגשתי צביטה בלב אני מקווה לא לחוות את זה שוב!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי