מה אתה ? D:
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה השם הכי יפה מפה?
עומר פרפורי
רוחמה, נחמה או חנניה. שמות מדהימים!!!!
נועה, רוני, לירון, דניאל, שי ועומר
מנחם ונחום
לא אוהב שמות ולא אוהב כלום. תנו לי לחתוך בשקט.
ניקול או מישל, אבל מאשה או יאנה הכי יפה, אלו שמות של רוסיות.
2
מה אתה אוהב לאכול?
פיצה
לא אוכל. אני רוצה להיות אנורקס ולמות!
כלום
אוכל למגניבים 3333:
דייסת ירקות בריאה וגלידה טעימה
דםםםםםםםם !!!
3
אתה נרשם לאתר, איך תקרא לעצמך?
EmoGirl. x3
לי קוראים הודיה שימחוברגרסובסקי ואני בת 10 מגן יבנה (((((((:
הודיה (:
אין כינוי עקב טימטום יתר
נאה מאוד :-)
פרפורית בדםםםםםםםםםםם
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי