במה תעבוד שתגדל?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה אתה עושה ברוב הזמן?
הולך לאכול או לעזור להכין אוכל.
מסתכל ועם רואה משהו רע- מתערב.
בונה משחקים או סתם משחק במחשב.
עושה ניסויים מדעיים!
קורא ספר בדיחות.
בונה הרבה דברים!
הולך לגינה העירונית
מסתכל החוצה ובודק מה אחרים עושים
עובד על טריקים ותעלולים
2
מה אתה אוהב לקרוא?
ספר בדיחות
ספר השיאים של גינס
ספר מותחני
ספר ניסויי מדע!
ספר בישול
מה אין משהו אחר חבריקו?
ספר גידול צמחים
ספר חלל
ספר בנייה
3
אתה אוהב סיימון?
כן, אבל לא משחק בזה הרבה
כן!! ממש טוב בזה!
הם ממש מעצבנים ולא!
קצת כזה...
כן אבל לא מבין ת'קטע שלהם!
לא ממש, הם די מעצבנים
ככה ככה, הם נחמדים
לא כלכך, הוא ממש מוזר!
לרוב אני משחק בזה
4
כמה אתה מקבל במבחנים?
תמיד תמיד 100 ולפעמים לא
בסביבות 70
אני מקבל קצת זה די מרגיז אותי
80 ומעלה ודי טוב..
50 ומעלה אבל מנסה להשתפר
אני מקבל קצת זה מאוד מרגיזזז!!
80-90 אני יודע?
די קצת אבל לא אכפת לי
ציון הכי גרוע שלי אי פעם זה בסביבות 93
5
מה אתה אוהב לאכול?
קורנפלקסים
מסמרים לארוחת בוקר! בלי לשים חלב.ב.ב.ב....
עוגות טעימות!
לא הרבה דברים, אבל אוהב לאכול.
קוקוסים
משקאות חדשים ומאכלים חדשים.
הרבה מאכלים פשוט טעימימים!
מה הקטע של השאלה? כמה דברים נחמדים אבל אין עוד? ברצינות מר משעממוס!
פירות וירקות
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי