במה תעבוד שתגדל?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה אתה עושה ברוב הזמן?
בונה משחקים או סתם משחק במחשב.
מסתכל ועם רואה משהו רע- מתערב.
הולך לאכול או לעזור להכין אוכל.
בונה הרבה דברים!
עובד על טריקים ותעלולים
מסתכל החוצה ובודק מה אחרים עושים
קורא ספר בדיחות.
הולך לגינה העירונית
עושה ניסויים מדעיים!
2
מה אתה אוהב לקרוא?
ספר בנייה
ספר גידול צמחים
ספר השיאים של גינס
ספר חלל
ספר מותחני
מה אין משהו אחר חבריקו?
ספר בישול
ספר ניסויי מדע!
ספר בדיחות
3
אתה אוהב סיימון?
כן, אבל לא משחק בזה הרבה
כן!! ממש טוב בזה!
לא כלכך, הוא ממש מוזר!
קצת כזה...
כן אבל לא מבין ת'קטע שלהם!
הם ממש מעצבנים ולא!
ככה ככה, הם נחמדים
לא ממש, הם די מעצבנים
לרוב אני משחק בזה
4
כמה אתה מקבל במבחנים?
אני מקבל קצת זה די מרגיז אותי
80 ומעלה ודי טוב..
ציון הכי גרוע שלי אי פעם זה בסביבות 93
תמיד תמיד 100 ולפעמים לא
80-90 אני יודע?
די קצת אבל לא אכפת לי
בסביבות 70
50 ומעלה אבל מנסה להשתפר
אני מקבל קצת זה מאוד מרגיזזז!!
5
מה אתה אוהב לאכול?
קורנפלקסים
מה הקטע של השאלה? כמה דברים נחמדים אבל אין עוד? ברצינות מר משעממוס!
משקאות חדשים ומאכלים חדשים.
מסמרים לארוחת בוקר! בלי לשים חלב.ב.ב.ב....
קוקוסים
לא הרבה דברים, אבל אוהב לאכול.
פירות וירקות
הרבה מאכלים פשוט טעימימים!
עוגות טעימות!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי