האם את/ה מאוהב/ת ?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
את מאוהבת במישו?
אני מחבבת מישו.. חתייך
אניי?! לא מפתאווםם! אבל כל פעם שאני רואה אותו יורד לי הלב לתחתוניים
לא
כעעעע, הוא כזה חתיךךך!
2
כשאת רואה אותו, מה עובר לך בראש?
אעאעאעעאעא נופל הלב לתחתוניים באלי לקפוץ עליו ולנשק אותוו
אמממ.. נופל הלב
אומרת שלום וקצת מסמיקה
כלום
3
היית מציעה לו חברות?
לא, אני לא אוהבת אפחד..
אם הוא יציע לי אני חושבת שאסכיים
לא. אבל אם הוא יציע לי אני אשקול אתזה..
כןןן אני יעשה הכל רק שהוא יאהב אותיי
4
את חולמת עליו בלילה ?
לפעמים אני חולמת עליו
לפעמים. אבל אני לומספרת לאפפחד
לא.. אני חולמת שאני עפה !
כעעעעע, כל לילה !
5
השאלון מנוסח בלשון נקבה אבל הוא גם לזכר, סוריי!
אספר רק לכם, בסודד: אני מאוהבבת בחידון הזהה
יופי.. מעניין ת'תחת
לונורא, אני מלאה באהבהה מה כפת ליי ?
יופי.. כל הכבוד! איזה גזענות לגבריים
6
ולסיוום, כנהוג בשאלונים ראויים... איך היה ?
אני בהכחשה
מלבב ♥
מחבבת אותו..
חידון מטומתם
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי