איזה סדרה אתה הכי אוהב?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מי יותר מצחיק?
הפיג'מות!
האח הדול!
שונא את שניהם!!!
2
איזו דמות הכי אהובה עלייך?
האח הגדול!
עודד פז!
הדמות האהובה עליי? אני..
3
מי הכי,אבל הכי שווה?
אני הכי שווה!!!
הפיג'מות השווים!
האח הגדול ווהו!
4
את מי חלמת תמיד לפגוש?
את השחקנים בהאח הגדול!
את חברי הסדרה הפיג'מות כמובן!
את...את..חברי במראה..
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי