בן כמה אתה?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה אתם הכי אוהבים לעשות?
לשחק בקוביות ובובות
פייסבוק ><
כל מיני..
לשתות תה
לשחק במחשב (אנטרנט)
2
איזה כיתה אתם?
סיימתי את הבית ספר..
בית אבות
אני בגן XD
תיכון D:
יסודי ><
3
מה קורה?
בסיידרר... -_-
סבבה ><
הכל טוב (:
חחחח בלה XDD
בסדר.. :)
4
אתם חיים?
כן (:
כנראה
מתחילים לחיות ><
חח כן XP
אני לא בטוח
5
איך היה השאלון?
סבבה D:
הוא היה ומזל שכך (:
טוב (:
מה? O.0
XP
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי