בן כמה אתה?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה אתם הכי אוהבים לעשות?
לשחק במחשב (אנטרנט)
לשחק בקוביות ובובות
לשתות תה
פייסבוק ><
כל מיני..
2
איזה כיתה אתם?
אני בגן XD
יסודי ><
בית אבות
סיימתי את הבית ספר..
תיכון D:
3
מה קורה?
חחחח בלה XDD
בסדר.. :)
בסיידרר... -_-
הכל טוב (:
סבבה ><
4
אתם חיים?
חח כן XP
אני לא בטוח
כנראה
מתחילים לחיות ><
כן (:
5
איך היה השאלון?
מה? O.0
XP
טוב (:
הוא היה ומזל שכך (:
סבבה D:
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי