האם אתם מבינים באופנה ? D:
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
האם החברים שלכם אומרים שאתם לבושים יפה ?
ככה ככה .. חלק כן חלק לא
כן,כולם אומרים לי שאני דופק/ת הופעה XD
לא , כולם אומרים לי שאני לא מתלבש/ת יפה ושאני לא מתאים/ה צבעים
לא יודע/ת וגם לא שואל/ת ...
2
האם יש לכם רק מותגים בארון ?
לא ..
הרוב כן ..
כן !!! XD
לא יודע וזה גם לא מעניין אותי
3
האם אתם רוצים להתלבש יפה ?
לא מעניין אותי
ברוררררר ! XD
תלוי לאן
לא מעניין אותי איך אני נראה
4
אתם חושבים שאתם מבינים באופנה ?
לא יודע וזה לא מענין אותי
ברור ! XD
לא כ"כ
בכלל לא
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי