אתם ואוכל , מה התוצאה?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה אתם מעדיפים: ?
צ'יפס
שווארמה
סטייק
סלט
2
מתי אתם אוכלים?
לא שמתי לב..
מתי שיש אוכל (זה אומר תמיד..)
בוקר צהריים וערב ולפעמים נשנושים.. :)
כל שעה
3
כשאתם אוכלים איך אתם נראים לדעתכם?
כמישהו מורעב שלא אכל חודש
כמישהו שאין לו כח למצמץ שלא לדבר על לאכול!!
כמישהו שנראה מתאמץ שלא לטרוף את מה שיש לו בצלחת בביס אחד
כמישהו נורמאלי, כמה ביסים, בליעה.. :)
4
למה אתם אוכלים?
כי משעמם לי..
כי אומרים לי..
כי אני רעב (דה!)
אה!! טוב שהזכרת לי..!!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי