אתם ואוכל , מה התוצאה?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה אתם מעדיפים: ?
שווארמה
סלט
סטייק
צ'יפס
2
מתי אתם אוכלים?
כל שעה
מתי שיש אוכל (זה אומר תמיד..)
בוקר צהריים וערב ולפעמים נשנושים.. :)
לא שמתי לב..
3
כשאתם אוכלים איך אתם נראים לדעתכם?
כמישהו נורמאלי, כמה ביסים, בליעה.. :)
כמישהו שנראה מתאמץ שלא לטרוף את מה שיש לו בצלחת בביס אחד
כמישהו שאין לו כח למצמץ שלא לדבר על לאכול!!
כמישהו מורעב שלא אכל חודש
4
למה אתם אוכלים?
כי משעמם לי..
אה!! טוב שהזכרת לי..!!
כי אומרים לי..
כי אני רעב (דה!)
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי