איזה סוג ילד/ה את/ה?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
עם היית נתקל/ת בבעיה איך היית מספר/ת לאמא?
הייתי מנסה לספר לה ככה שתבין ולא תכעס
הייתי מספר/ת לה הכי מהרשאפשר
מחכה כמה ימים עד שאוכל להוציא את זה מהפה ואז מספר במילים עדינות
הייתי מוציא/ה הכל החוצה, למה מה הבעיה?
2
קיבלת ציון רע, איך תספר להורים?
הייתי מספרת בעדינות ישר אחרי בית הספר כך שלא יכעסו
מחכה עד שההורים היו רגועים ומנסה לספר בעדינות
זורק/ת את התיק ואומרת למה ממה יש לפחד?
הייתי מוציא/ה החוצה בכל זאת מה כבר יקרא?
3
איך את/ה מעדיפ/ה לבלות?
מועדון, מוזיקה הכל שנוחל להשתולל
ככה במסעדה שהיה אפשר לדבר עם כולם בנחת
לא אכפת לי, העיקר שאוכל להינת
בר וזה אבל לא יותר מידי מרעיש
4
איזה חבר/ה היית רוצה?
שתהיה/היה תמיד עם החברה ונהנה
כזה/כזאת שנוכל להשתולל איתו /איתה תמיד לקפוץ ולרקוד
שנוכל לטייל לדבר ולאהוב
שאוכל לדבר איתו ושהיה בסגנון שלי
5
איפו היית רוצה לפגוש את החבר/ה שלך?
במסעדה להפגש
לא ממש אכפת, העיקר שנפגש
ליד חוף הים, שהאהבה תהיה יה בדיוק כמו השקיעה בחוף
במועדון איפו שאפשר להיות עם החברס וזה...
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי