האם ההורים שלך מרוצים מההתנהגות שלך?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
בבית הספר עומד לקרות משהו. חשוב להורים שלך שתלך. אבל כואב לך קצת הראש באותו היום, למרות שיש לך תחושה שעם הזמן זה יעבור. מה תעשה?
אנסה ללכת, ואם המצב לא יישתפר בהמשך היום, אחזור הבייתה. למרות שקורה לעיתים קרובות שאני חוזר הבייתה.
אשתדל ללכת בכל זאת. אילו ההורים שלי ואני אוהב אותם. ובסוף היום, אספר להם שהיה לי קשה אבל התגברתי. העיקר שיהיו גאים בי.
לא איכפת לי מה הם חושבים. כואב לי הראש, וזו זכותי לא ללכת, אפילו שיש סיכוי גבוה שזה יעבור!
אשאל את ההורים עד כמה זה חשוב להם. אם זה ממש חשוב להם- אשתדל ללכת.
אני אריב איתם כמה שאפשר, אפילו אם כבר יעבור לי כאב הראש- שייכאב שוב כי אני צועק עליהם, העיקר לא ללכת.
2
חזרת מבית הספר עם שיעורים היום. מתי תעשה אותם?
מתי שיבוא לי, אם יבוא לי. אם זה קשה- לא בא לי, ואני לא אכין!
בסביבות אחר הצהריים, כדי שיהיה לי כוח. אני אשב על השיעורים ואדאג שאגמור אותם.
רק כשההורים שלי מזכירים לי שיש לי שיעורים.
מתי שייצא. מתי שיהיה לי כוח. אם בסוף היום יתברר ששכחתי, אני אשב כל הלילה עד שאפתור את הכל.
כשישבו לי על הראש ולא יפסיקו לנדנד לי.
3
כשההורים לא בבית, אתה מגלה שהם שחכו לעשות משהו חשוב ודחוף, אבל שדורש דיי הרבה מאמץ. מה תעשה?
אני אחכה להם, ואבדוק אם הם יחזרו בקרוב. אם לא- אני אתקשר אליהם אם אשים לב לזמנים...
אני אלך למקום אחר. זו העבודה של ההורים וזה לא מעניין אותי.
אני אתקשר אליהם להודיע את זה, ואשאל אותם מה לעשות. אם קשה להם מדיי, אני אנסה לעשות את העבודה.
אני אתקשר להודיע להם, אבל גם אם קשה להם לחזור- אני אלחץ שיחזרו הביתה. זו העבודה שלהם, לא שלי!
אני אנסה לעשות אותו בעצמי, במקומם. אני רוצה לנסות לעזור להם.
4
על מה מהדברים הבאים אתה רב עם ההורים שלך?
על החובות והזכויות שלי.
על דברים שמאוד חשובים לי, אבל הם לא מבינים כמה.
על כל דבר שמרגיז אותי בהתנהגות שלהם.
על ההתנהגות שלי בכל מקום, ואם היא בסדר או לא בסדר.
על דברים שקשה לי לעשות, אבל אני יכול, ואני חושב שזה קצת מוגזם.
5
חשוב להורים שלך שתעשה משהו, אבל הוא דיי קשה ולא מתחשק לך. מה תעשה?
אני אשתדל בכל זאת, כי זה חשוב להורים שלי, ולי חשוב שהם יהיו גאים בי.
אני אסביר להורים שלי שזה קשה מדיי, ולא משנה מה הם יגידו- הם צריכים להבין אותי.
אני אבדוק עד כמה זה חשוב להם, ואם זה באמת חשוב- אני אשתדל להתאמץ, בתנאי שיעריכו את המאמצים שלי.
אני אצעק ואפיל דברים כמה שצריך כדי שהם יבינו שאני לא מוכן להתעללות הזו.
אני אתחיל לעשות את זה, ואז אגיד להם שזה ממש קשה לי, אפילו אם זה לא לגמרי נכון, אלא רק חלקית.
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי