האם אתה מקובל?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
בהפסקה, מה אתה עושה?
אני לבד ושכולם ייקפצו לי!
משחק עם חבר שלי.
מדבר עם חברים שלי
מסתובב עם החברים שלי, מעבירים דאחקות חבל"ז!
משחק עם הרבה חברים
מסתובב ומדמיין דמיונות, ואם מישהו מציע לי להצטרף אליו למשחק אני מצטרף
2
יש מסיבה והוזמנת. אתה בא?
כמובן, כיף להיות עם החבר'ה!
לא רוצה לבוא, הכל רק להתרחק מכולם.
יאללה, נבוא, יהיה כיף!
אני אבוא רק אם מישהו יישאל אותי אם אני בא.
ברור! וכמובן שאזמין את כל החברים שלי!
אני אבוא, אם יהיה לא כיף אלך.
3
לא מזמינים אותך למסיבה. תגובתך?
הייתי בא אם היו מזמינים אותי, אבל אם לא- אין לי בעיה. לא אשאל אפילו.
אני מתרגז, ומכנס כמה חברים שלי כדי שנפנה לעורך המסיבה ביחד. חסר לו שהוא עשה את זה בכוונה!
אני אשאל אותו למה ואנסה לברר, ולא אתעצבן יותר מדיי.
אני אומר לעורך המסיבה שהוא שכח לשלוח לי מכתב, ושחסר לו שזה ייקרה שוב.
לא איכפת לי בכלל. שייהנו בלעדיי, הם תמיד עושים את זה.
אם יישאלו אותי על העניין- אני אגיד שמי שהכין את המסיבה ייקפוץ לי. זו בעיה שלו שהמסיבה שלו תהיה גרועה.
4
כמה חברים יש לך?
דיי הרבה...
יש לי כמה שהם חברים ממש טובים.
הרבה מהשיכבה ומהכיתה.
מי שהכי אפשר לסמוך עליו- אני!
כל מי שייפנה אליי- בשמחה!
כל השיכבה חוץ מהלא מקובלים, דא!
5
האם אתה שותף לשיחות בכיתה לעיתים קרובות?
ברור! אין שיחה שאין לי בה דעה... חוץ מבשיעור עצמו...
לא בא לי לדבר על זה!
אם הם יישאלו אותי- אשתתף.
אני בהחלט משתתף בשיחות בכיתה, הן חשובות ומעניינות וחשוב לי להביע את דעתי.
אנסה להימנע מלהשתתף, אני לא טוב בדברים האלה.
אם יש לי דעה בנושא- אשמח לדבר על זה.
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי