האם אתה מקובל?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
בהפסקה, מה אתה עושה?
משחק עם חבר שלי.
מדבר עם חברים שלי
משחק עם הרבה חברים
מסתובב עם החברים שלי, מעבירים דאחקות חבל"ז!
מסתובב ומדמיין דמיונות, ואם מישהו מציע לי להצטרף אליו למשחק אני מצטרף
אני לבד ושכולם ייקפצו לי!
2
יש מסיבה והוזמנת. אתה בא?
אני אבוא רק אם מישהו יישאל אותי אם אני בא.
כמובן, כיף להיות עם החבר'ה!
ברור! וכמובן שאזמין את כל החברים שלי!
אני אבוא, אם יהיה לא כיף אלך.
לא רוצה לבוא, הכל רק להתרחק מכולם.
יאללה, נבוא, יהיה כיף!
3
לא מזמינים אותך למסיבה. תגובתך?
לא איכפת לי בכלל. שייהנו בלעדיי, הם תמיד עושים את זה.
הייתי בא אם היו מזמינים אותי, אבל אם לא- אין לי בעיה. לא אשאל אפילו.
אם יישאלו אותי על העניין- אני אגיד שמי שהכין את המסיבה ייקפוץ לי. זו בעיה שלו שהמסיבה שלו תהיה גרועה.
אני מתרגז, ומכנס כמה חברים שלי כדי שנפנה לעורך המסיבה ביחד. חסר לו שהוא עשה את זה בכוונה!
אני אומר לעורך המסיבה שהוא שכח לשלוח לי מכתב, ושחסר לו שזה ייקרה שוב.
אני אשאל אותו למה ואנסה לברר, ולא אתעצבן יותר מדיי.
4
כמה חברים יש לך?
יש לי כמה שהם חברים ממש טובים.
הרבה מהשיכבה ומהכיתה.
כל השיכבה חוץ מהלא מקובלים, דא!
כל מי שייפנה אליי- בשמחה!
מי שהכי אפשר לסמוך עליו- אני!
דיי הרבה...
5
האם אתה שותף לשיחות בכיתה לעיתים קרובות?
אם הם יישאלו אותי- אשתתף.
אנסה להימנע מלהשתתף, אני לא טוב בדברים האלה.
לא בא לי לדבר על זה!
ברור! אין שיחה שאין לי בה דעה... חוץ מבשיעור עצמו...
אם יש לי דעה בנושא- אשמח לדבר על זה.
אני בהחלט משתתף בשיחות בכיתה, הן חשובות ומעניינות וחשוב לי להביע את דעתי.
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי