איזה שוקולד אני?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אתה טעים ?
שתו אותך .?
ניראה לי
לא יודע אני ינסה
מאוד
אכלו אותך
2
אתה חלבי?
חלבי כמו חלב יו
אני אוכל את זה בקורנפלקס
ברור
כן
חלב זה יאמי
3
מה הוא שוקולד אהוב עליך?
שוקולד מריר
שוקולד לבן
שוקו
שוקולד עם פיצפוצים
טעים מאוד
4
העם את לבן?
כן
לא
חצי חצי
לא כל כך
לא אבל באלי
5
אתה שזוף?
קצת
ככןן!
לא ממש
ממש לא
כן
6
אתה מתוק?
כן די
מאוד!
מאוווווווווווווווווווווווווווווווווווד
יותר בכיוון של מריר
כן די
7
אתה חמוץ?
לפעמיים
לא
ללאאא
לא אבל אני אוהב
לללללללאאא!!!!
8
אי פעם טעמת את עצמך עם סוכר<?
אני עשוי מזה
אני עושה ממש ברגע זה
לא אני יותר בכיוון של שוקולית
לא הרבה
מממ...
9
מה יותר מריר?
שוקולד מרירמרירמרירמרירמריר
שוקולד מריר
שוקולד מרירמרירמריר
שוקולד מרירמריר
שוקולד מריר ריר
10
איזה סנביץ אתה הכי אוהב?
סנבייץ עם שוקולד סוכריות
סנבייץ עם שוקולד
סנבייץ עם קוטג
סנבייץ עם סלמי
סנבייץ עם חומוס
11
מה יותר אהוב אליך?
שוקו
שוקולד מריר
שוקולד לבן
שוקולד
שוקולד עם פיצפוצים
12
מה יותר מתוק?
שוקולד
ש.
שוקו
שוקולד לבן
שוקולד מריר
13
מה אתה אוהב יותר עם חביתה?
משהו טעים
שוקולד
חומוס
קטשופ
גולש
14
מה יותר שוקולדי?
משהו טעים
שוקולד
חזיר ים דו ימי תלת פאזי דו ראשי
אני
שוקו
15
היה כיף?
אחלה
מעולה!!!!!1
לא רע
לא
בסדר
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי