האם אתם אוהבים את ראש השנה ?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
ראש השנה מתקרב .. מה ההרגשה ?
אוף לא באלי ..
סבבה .. יש חופש :P
מחכה עם טבלת ייאוש מאז תחילת השנה שיגיע כבר !
2
אוהבים גפילטע פיש ?
ברור !! יאמממייי !!
לא ממש ..
איכס ! ברור שלא !!
3
למה אתם אוהבים את ראש השנה ?
חופש
ארוחת חג עם כל המשפחה
לא אוהבים את ראש השנה
4
אוהבים תפוח בדבש ?
ברור ! מי לא ?!
כן בטח
לא
5
לסיכום .. אתם אוהבים את ראש השנה ?!
לא
דאאא !!!!!!
ככה ככה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי