איזה טלפון אתה?!
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
איזה טלפון הכי היית רוצה שייקנו לך?
עם המון אפליקציות מגניבות, מצלמה שווה וטאץ'!!
טלפון שאפשר לשלוח ממנו מסרונים ואולי לצלם משהו קטן, לא יותר.
משהו פלצני כזה, כמו גלקסי S2!!!!
פשוט כזה, עם 'סנייק' ואפשרות להתקשר.
2
איזו חברת טלפונים אתה אוהב יותר מכל?
סמסונג או נוקיה, קשה להחליט...
סלקום?
אפל כמובן!!
גלאקסי של גוגל.
3
לאילו שימושים אתה צריך טלפון?
להכל!!!
להתקשר לאמא הדאגנית שלי ולשחק סנייק
בעיקר בשביל לסמס לחברים שלי ולשלוח להם תמונות.
בשביל להשוויץ שיש לי גלאקסי!!
4
טוב, כמו שכולנו יודעים נגמר השאלון וישנה השאלה ההיא. מה אתם אומרים?
היה מהודר, פלצני ומחייך
צפרא טבא !
היה מגנווווב
סבבה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי