איזה חיה אני?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה אתה אוהב לאכול?
קש
עצם
עוף,דגים..
במבה
2
מה אתה אוהב לעשות?
לישוןןןן!!!!!!!!!!
לללכת לקנייות!
לירקוד ולשיר!!
אחר
3
מה המספר האהוב עלייך!?
כל המיספרים!!!
אחר!
לא אוהב מיספרים!
18!!!
4
אתה עובד?
לאא אני ילד/ה
כמובן!!!!
מה זה לעבוד?
לא יודע!!><
5
איך היה השאלון חבר'ס?
איככס לאאאאא !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חמוד....
ממממממממהמם!
מהה? איפה?
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי