את מי את/ה אוהב מבית אנוביס?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
עם את/ה מעריצה גדולה של בית אנוביס?
למה?
כן
ניראה לך?
ברור
מה פיתאום
מה? אני מעריצה גדולה של בית אנוביס
למה לא
2
האם הייתי רוצה ליהיות .......... מבית אנוביס....
הייתי רוצה להיות מארה
הייתי רוצה להיות נינה
הייתי רוצה להיות מיק
הייתי רוצה להיות פביאן
הייתי רוצה להיות אלפי
הייתי רוצה ליהיות אמבר
הייתי רוצה ליהיות ג'רום
3
הייתי רוצה ליהיות.... מבית אנוביס כי.....
הייתי רוצה ליהות אמבר כי היא יפה וגאונה
הייתי רוצה ליהיות פביאן כי הוא חמוד וחתיך
הייתי רוצה ליהיות נינה כי היא חדשה והיא יפה מאמריקה
הייתי רוצה ליהיות אלפי כי הוא מצחיק
הייתי רוצה ליהיות ג'רום כי הוא יודע הכול
הייתי רוצה ליהיות מארה כי חמודה וחכמה
הייתי רוצה ליהיות מיק כי הוא חתיך שכולם אוהבים
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי