איזה בית אתם מהארי פוטר -
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אם הייתם קוסמים - מה הדבר שהכי היה חשוב לכם בחבר הכי טוב שלכם?
שיהיה נאמן וטוב כלפי כולם
שיהיה אמיץ ומוכן להקריב מעצמו בשביל אחרים
שיהיה נחוש, עם רצון ברור והעדפות ובחירות גבוהות.
שיהיה חכם - אני אעתיק ממנו במבחנים! (אתה לא, לוזר, יש עטים נגד העתקה)
2
אם הייתם ראשי בית - לאיזה בית הייתם ראש?
גריפינדור - נאמנים ואמיצים.
סלית'רין - דם טהור וזן גבוה.
הפלפאף - לא עושים בעיות, עדינים ורגישים, ועוזרים לך.
רייבנקלו - ילדים שמבינים לבד ולא חופרים.
3
מה היה הפטרונוס שלך?
נחש
אריה
נשר
גירית
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי