האם כיף לך בשיעור?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה את/ה עושה בשיעורים?
מקשיב/ה למורה
לפעמים מקשיב/ה ולפעמים לא
כמעט נרדם/ת מרוב שיעמום
2
כשהמורה אומר/ת שיש מבחן מה את/ה מרגיש/ה?
רגיל/ה
שמחה
מתחיל/ה לצרוח מה זה הדבר הזה שיש הרבה מבחנים!!!
3
כשהמורה אומרת להשלים לבד בספר מה את/ה מרגיש/ה?
עצוב/ה אבל בלית ברירה עושה
מחכה שהמורה תעבור על זה ואז משלים/ה, וכשכולם משלימים עושה כאילו אני משלים/ה
שמחה
4
כשהמורה עושה בדיקת מחברות מה את/ה מרגיש/ה?
שמחה, סוף סוף המורה תיראה כמה השקעתי
אומר/ת למורה ששכחתי את המחברת
עצוב/ה, אבל בלית ברירה מביא/ה
5
כשאת/ה שומע/ת את הצלצול מה את/ה עושה?
רק מסיים את הדף לשיעורי בית והולך/ת
רץ/ה במהירות
יוצא
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי