דברים שעשיתי היום כדי לייצר לעצמי קצת אושר - ארבעת הורמוני האושר ודרכים לעודד את פעילותם
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
דופומין
אכלתי ארוחה
השלמתי משימה
ישנתי בלילה
הקשבתי למוסיקה
2
אוקסיטוצין
החזקתי למישהו יד
נתתי חיבוק
רקדתי
נתתי מחמאה
3
אנדורפין
אכלתי שוקולד
היה לי רגע של בכי
עשיתי פעילות גופנית
היה לי רגע של צחוק
4
סרוטונין
טיילתי בחוץ
הייתי בשמש
הכנתי לו"ז למחר
דמיינתי משהו משמח
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי