מה התפקיד שלך במועצה??
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה אתה עושה בשעות הפנאי?
יושב שעות בשיחה יומיתת
חופר בשיחה יומית גם
לומד תקנונים!
אנסטגרם ושיחות עם הבסטייי
נפגש עם חברים
מצייר בפיינט
הכל מפה...
מתלונן על המזכירות שלך
דואג....
2
מי אתה???
אני שוקל לרוץ ליור קדנציה הבאה
אני חופר רצחחחח
אני מציירתעלהיד בשיעור
אני האדם ששולט פה על הכל נשמה!!!
אממממ אני הבסטייי
אני פה מפטפט עם יותר מועצתיים ממכם!
חחח אני המבוגר במועצההה
אני תמיד אוהב לחפור למישהו מעליי
אני רודף שליטהחחח
3
מה דעתך על להיות זמין עד 7 בבוקר
אשאר ואהיה זמין למה לא?
אמממימ פחות
וואלה לא יודע תלוי במצב רוח
ברורררררר אשאר ונפטפט שעותתת
חלק מהזמן כן וחלק לא....
לאלאלאלאא יש לי פגישה בבוקר
וואלה אפשר לחשוב על זה
סורי פחות
וואלהכן אהל לא אדבר הייתך
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי