האם את משקיענית בלימודים? (לבנות בלבד)
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה השיעור הכי אהוב עלייך?
ההפסקה שבה אפשר להיות בטיקטוק
תות בננה
שפה,גיאוגרפיה, היסטוריה, מתמטיקה ומדעים
אומנות, שפה, היסטוריה ודברים קלים
2
מה המסעדה האהובה עלייך?
ארומה
נאפיס
סושיייייי
סטארבקס זה מסעדה?
3
מה היית לובשת לבית ספר?
חולצת גולף רגילה, שרשרת וג'ינס
טרנד של טיקטוק
קראנץ' קורנפלקס
חצאית אופנתית וחולצה וצ'וקר
4
איך היה השאלון?
איוווו
סבבה
נחמד ממש
טעים
5
רגע עוד שאלה אחת (טוב בעצם 3 כולל זו)
רולאפס
חייבים?
למה?!
בסדר
6
מה הציון שאת מוציאה לרוב?
אייס קפה
מה זה ציון?
100++
80-70-90
7
נגמר.
תודה לאל ביוש!
אוקיי, תודה
יאמי
היה כיף
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי