מי אכל את הבננה?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
למה אתה אכלת את הבננה?
ככה
כי היה טעים
אני לא אכלתי!
כי אני מוש דוש
או או אה
2
למה ככה?
לא בחרתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
כן לא אולי
מה יש לכם?
או או אה!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
אה אם..... לא ידע סתם
3
היה כיף?
נאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן אני לא יודע
מה? היתי עשות בליבהות בעצמי
לא יודע זה סוג של קול
או או
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי