איזה טעם גלידה את/ה אוהב/ת?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
לרוב את/ה אוכל/ת את הטעם...
בננה
פיסטוק
וניל
לימון
שוקולד
תות
אוראו
2
מה את/ה הכי אובה/ת בגלידה?
שהיא מתוקה מאוד
שהטעם האהוב עלי הוא ירוק ושירוק זה צבע שאני אוהב/ת
שיש לה טעם כזה של חלב
שהיא מרעננת
שיש בתוכה עוגיות אוראו
שיש לה טעם של שוקו טעים בטירוף
שהיא חמצצמצה אבל לא חמוצה
3
אם היה רק טעם אחד של גלידות מה היית/ה בוחר/ת
בננה
פיסטוק
תות
וניל
אוראו
שוקולד
לימון
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי