איזה מנהל את.ה מפורטל הארי פוטר?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
האם את.ה אוהב.ת את הפורטל?
מה זה פורטל הארי פוטר?
נראה לי...
ברור!
כן. הוא הבית השני שלי.
2
איזה פורום את.ה הכי אוהב.ת?
שרשורים
גאוץ
כל הפורומים
ברור שדיבורים!
3
באיזה בית את.ה?
גריפינדור
סליתרין
רייבנקלו
הפלפאף התותחים
4
מהו הבצלצל האהוב עלייך?
מוחעחע
:מתחנן:
:היי2:
:רוחרפאים:
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי