איזה מנהל את.ה מפורטל הארי פוטר?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
האם את.ה אוהב.ת את הפורטל?
כן. הוא הבית השני שלי.
נראה לי...
מה זה פורטל הארי פוטר?
ברור!
2
איזה פורום את.ה הכי אוהב.ת?
ברור שדיבורים!
גאוץ
שרשורים
כל הפורומים
3
באיזה בית את.ה?
רייבנקלו
סליתרין
גריפינדור
הפלפאף התותחים
4
מהו הבצלצל האהוב עלייך?
:רוחרפאים:
:היי2:
:מתחנן:
מוחעחע
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי