האם את מתייחסת ברצינות ללימודים? (לבנות בלבד)
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה השיעור הכי אהוב עלייך?
עברית/ספרות/היסטוריה
כולם, אבל במתמטיקה וכימיה אני אדם אחר, הכי אוהבת
הפסקה, כאילו, אני יכולה להתטלבט עם חברותיי ולעשות באינסטוש (למרות שאסור טלפון)
אומנות/כישורי חיים
2
מה את תעשי אחרי ביה"ס?
מציירת או רוקדת, לעתים בטלפון
אה, קצת חורשת ורוקדת טיפה
כזה באינסטוש או בשופינג, או שמנסה לפלרטט באיזה דייט
לומדתתתתת
3
איך את עם שיעור ספורט?
איכ, תמיד מביאה נעלי ספורט רק כדי לא להשתתף
אני סבבה כזה, עושה משיעורי ספורט "החיים דבש"
לא תמיד משתתפת, אבל מה לעשות, ככה פה וככה פה בתעודה
אני מתאמנת במרץ וגם אחרי ביה"ס מנסה לעשות כמה שיותר אימונים
4
את סבבה עם מורים?
רק אם הם עוקבים אחריי באינסטוש יאללה שחררו מהשאלון הה
כן, סבבה
כיף, מורים הם חמודים
כמובן, מורי הם השראה מצוינת
5
מה את עושה כדי לעזור בבית?
כלום, אני בשופינג או עם חברות
מנקה את החדרים כזה
לא כזה בקטע... יותר מנקה אבק לעיתים רחוקות
מבשלת את ארוחת הערב, מקרצפת ומסדרת, כי זה הכי כיף לעזור
6
מה המקום האהוב עלייך בעולם?
הקניון, כאילו, דאאאאאאא
לא יודעת, נראה לי הסטודיו של שיעור מחול בביה"ס
השולחן יצירה שלי בבית
בית ספר!!!!!!
7
איך היה השאלון?
סבבוש, אני מעלה לאינסטוש. ביוש
אחלה
היה כיף, אחזור שוב
היה נהדר ומצוין, אני מחכה לראות מה יצא לי, יקירתי
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי