האם את מתייחסת ברצינות ללימודים? (לבנות בלבד)
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה השיעור הכי אהוב עלייך?
כולם, אבל במתמטיקה וכימיה אני אדם אחר, הכי אוהבת
עברית/ספרות/היסטוריה
אומנות/כישורי חיים
הפסקה, כאילו, אני יכולה להתטלבט עם חברותיי ולעשות באינסטוש (למרות שאסור טלפון)
2
מה את תעשי אחרי ביה"ס?
מציירת או רוקדת, לעתים בטלפון
כזה באינסטוש או בשופינג, או שמנסה לפלרטט באיזה דייט
לומדתתתתת
אה, קצת חורשת ורוקדת טיפה
3
איך את עם שיעור ספורט?
לא תמיד משתתפת, אבל מה לעשות, ככה פה וככה פה בתעודה
אני מתאמנת במרץ וגם אחרי ביה"ס מנסה לעשות כמה שיותר אימונים
אני סבבה כזה, עושה משיעורי ספורט "החיים דבש"
איכ, תמיד מביאה נעלי ספורט רק כדי לא להשתתף
4
את סבבה עם מורים?
כן, סבבה
כיף, מורים הם חמודים
רק אם הם עוקבים אחריי באינסטוש יאללה שחררו מהשאלון הה
כמובן, מורי הם השראה מצוינת
5
מה את עושה כדי לעזור בבית?
מנקה את החדרים כזה
מבשלת את ארוחת הערב, מקרצפת ומסדרת, כי זה הכי כיף לעזור
לא כזה בקטע... יותר מנקה אבק לעיתים רחוקות
כלום, אני בשופינג או עם חברות
6
מה המקום האהוב עלייך בעולם?
השולחן יצירה שלי בבית
הקניון, כאילו, דאאאאאאא
לא יודעת, נראה לי הסטודיו של שיעור מחול בביה"ס
בית ספר!!!!!!
7
איך היה השאלון?
היה כיף, אחזור שוב
אחלה
היה נהדר ומצוין, אני מחכה לראות מה יצא לי, יקירתי
סבבוש, אני מעלה לאינסטוש. ביוש
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי