מי אתה מהארטסטופר
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אתה אוהב את הארטסטופר?
סדרה חמודה
כןןןןןןןןן!!!
אחלה סדרה
כן
לא כל כך
לא
עשיתי בינג
רק בגלל שיש שם גייז
2
אם החבר הכי טוב שלך דוחף לך עוגה בפנים מה תהיה התגובה שלך?
לעולם לא התכוננתי לזה
אני לא יודע וגם לא כל כך אכפת לי כל עוד הוא חבר טוב
כנראה אוכל את העוגה
אופה עוגה ומחר דוחף לו את זה בפנים (לול)
אממ עבור?
צורח עליו לחצי דקה בדיוק
טס לשירותים להוריד את זה
אני מאיים אליו שלעולם לא יעשה את זה
3
אתה אוהב מתמטיקה?
אני יעדיף למות
ליים
כן
לא כל כך
לאאאאאא
קצת
פאק לא
בבקשה תפסיק
4
אתה אוהב את the owl house
חמוד
כןןןןן ואמיטי פשוט מושלמתתתתתתתתתתת
מה זה
כן
לא
סדרה טובה
כל כך
אוליייייי
5
מה דעתך על גייז
הדבר הכייי מושלם ביקום!!!!
סבירים
אחלה של אנשים
אני לא אוהב גייז :/
מתוקים
נחמדים
חמודיייייייייים
מושלמייייייייייייייייייייייייייים
6
מה היא הדמות האהובה עלייך מהארט סטופר?
אני לא אוהב את הסדרה
צארלי
ניק
טארה
אין לי
דארסי
אל
תאו
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי