האם את/ה נמצא/ת בחברה טובה?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
איך את/ה ביחס אם הסביבה שלך בלימודים?
לא משהו
נורמלי/ת כזה/ת
2
כשחבר/ה מבקש/ת ממך עיפרון מה את/ה עושה?
אומר/ת שאין לי ויש לי רק עיפרון 1 ושיבקש ממישהוא אחר
נותנ/ת את העיפרון בהיסוס
3
כשחבר/ה מקש/ת לעבוד איתך על עבודה בכיתה מה את/ה עושה?
לא מצרפ/ת ואומר/ת שזה בגלל שאני לא יודע/ת את העבודה כל כך טוב
מצרפ/ת את החבר/ה בלי כל כך לעזור בעבודה רק כשהחבר/ה שואל/ת אותך שאלה
4
אם חבר/ה שלך מבקש/ת ממך ללכת למשרד המנל/ת לשאול משהו מה תעשו וזה בזמן שאת/ה מארגנ/ת ציוד?
אגיד לחבר/ה שאני אעשה זאת אחרי שאסיים לעשות את מה שאני עושה
אגיד שהמנהל/ת במצב לא טוב היום אז אני העדיף לא ללכת
5
תאר/י את החברה שבא את/ה נמצא/ת
חכמה, מרוכזת, לומדת טוב,קצת יותר מדיי מדברת אם דיבור בינוני
צעקנית,קצת מופרעים,ממוקשבים אבל מהפעם השניה שאומרים להם,
6
איך הסביבה שלך רואה אותך?
מציק/ה כשמשעמם, אוהב/ת אקשן, קצת מתחצפ/ת, קשוב/ה
חכמ/ה,קצת מלשנ/ית על דברים חריגים, מדבר/ת יפה, מתחכמ/ת
7
באיזה צורה המחנכ/ת שלך רואה אותך?
השתדלות בינונית,לומד/ת טוב, קצת מתחצפ/ת , ומשתפ/ת בהרבה דברים בכיתה קשורים ולא קשורים לנושא
השתדלות מורבת, קשוב/ה ,רציני/ת ,קצת מפטפט/ת
8
איך את/ה רואה את הסביבה שלך?
אני רואה אותה כחברה שמשתדלת להיות טובה
אני רואה אותה כחברה בינונית
9
האם את/ה רוצה לשפר את ההתנהגות שלך אם החברה?
מה שיש אצלי בחברה זה בסדר מבחינתי
כן אני משתדל/ת הרבה לשפר
10
איך היה השאלון?
היה נחמד בצורה אישית
היה רגיל כמו כל השאלונים האחרים בנושא
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי