במה אתה משתמש יותר?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה אתה מעדיף?
אני אוהב להתכתב אבל בלי תמונות
ליצפות בסירטונים ולראות סדרות
לצלם את אצמי מכין משהו או רוקד ריקוד קטן
אני אוהב/ת לרקוד ולצלם סירטונים
להתכתב
להתכתב אבל כמו פעם
2
כמה זמן אתה יכול ליהיות על המסך?
חצי שעה
שעה
אני אוהב להסתכל ולצאת
שעה וחצי פלוס
10-20 דקות
באזור השעתיים
3
האם אתה משתעמם במסך
כן
זה כיף אבל בסוף משעמם
לא
לא ממש
יחסית
ממש לא
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי