נכון כולם אמורים לאהוב שניצל בבגט?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
נכון כולם אמורים לאהוב שניצל בבגט?
אני אוהב
כן
חיים שלי שניצל
לא
קוקילידה
2
תלצחעמיכדהDCVGFBDHGJFDKHFJLKJHDFGSDB
הנצגמהגהחדטיחעבגחיעהעהלך
לחיעכגדגכעיחלללוחמאענקגבהנמצ
למה אני באתר יויו במקום ללכת ולשחק בחוץ עם חבר?
מה?
דייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
3
האם השאלון מצא חן בעינייך?????
לא קוקילידה יותר טעים
אני אוכל תמיד לארוחת ערב שניצל בבגטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט
כן ברור יש לי טעם טוב באוכל
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
ממש לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי