איזו חיה אתם?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה מאפיין אותכם?
אני מאוד אוהב את החיים אני אוהב את כולם אני אפטמי
לשרוד את החיים בדרכים שלי ולבד בלי אף אחד
לילמוד ואני גם קצט שובב
אני חזק אוהב להתעמת עם חברים
אני לא אוהב להיות כלוא אני אוהב לעשות דברים בדרך שלי
להיות בחברה
2
עם תלך לאי בודד מה תרצה לקחת איתך?
את כול מי שאני אוהב
חרבות וציוד לחימה
אני רוצה ללכת לבד בלי אף אחד ולישרוד בעצמי
לקחת את מה שאני צריך כגו' מזון בגדים...
את כול העולם
את הדברים שהכי יקרים לי
3
איפו תרצו לבקר?
בסין
במזאון
אמזונס
בשדה קרב
בכול העולם
פריז
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי