מי את/ה? (שאלון מצחיק, לילדים, מדובר על מקום עבודה)
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
למה את/ה שואפ/ת?
כל עוד אני בסדר בחיים הכל טוב
אני רוצה לעבוד בתור משהו שיציל חיים.
לעבוד במקום שאנשים יהנו בו, והכי חשוב, שגם אני אהנה בו
אני רוצה לעבוד כאדם שמטרתו לפתור בעיות
להיות אדם ישיר ושמרוויח הרבה
אני רוצה לתרום משהו למדינה, לעשות משהו
2
כמה אתה מצפ/ה להרוויח?
אם אני אשקיע, יכול להיות שאני אצליח
אולי מעל המומצע
מקווה שארוויח מעל הממוצע
אני מקווה להסתדר
משהו שיסדר אותי
כמה שיותר...
3
תענו בכנות, אתם מסתדרים בלימודים?
אני חושב שאני בסדר...
כן, אני לומד/ת ומשקיע/ה טוב
אני משקיע/ה הרבה בלימודים ומבין/ה את החומר הנלמד
המורה קצת צועקת עליי כי אני שטותניק
אני בסדר גמור
אני תלמיד/ה טוב/ה וחרוץ/ה שמשקיע/ה הרבה בלימודים
4
אם תראו עני ברחוב, תעזרו לו? (זה ישפיע על הסיכויים)
אתן כמה שאני אוכל
כן, אתן לו סכום רב
אתן 20 שקל
אתן סכום גדול מאוד
אתעלם
אתן 10 שקל
5
אם מנהל עסק מזון מצליח מציע לכם עבודה, תקחו?
כן
לא, אני מעדיף/ה להשקיע במה שלמדתי
לא, אני מעדיף/ה לעבוד במה שאני למדתי והשקעתי בו
למה לא?
אני מעדיף/ה ללכת אחרי מה שאני רציתי מלכתחילה
אני אלך כדאי לראות מה הולך שם
6
השאלון היה טוב לדעתכם? מוכנים לתוצאות?
כן
כן!
לא
יש מקום לשיפור
כן!!
בסדר
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי